Årets første skitur

First skitrip of the year

Onsdag 5. januar fikk jeg meg årets første skitur. Jeg var hjemme fra jobb kl. 23:30 tok på meg skiutstyret og ut med hundene bar det. Det ble ca. 6km i snøvær og vind langs grusveiene som ikke var brøytet da de hadde store problemer med å holde hovedveien relativt fri for snø. Herlig!
Nå håper jeg de kjører opp skogsløypa til i morgen, lørdag, så jeg og hundene kan ta oss en tur i all den deilige snøen på dagtid. Hvis ikke så får det bli en tur i løssnøen :)

Wednesday the 6th of January I had my first skitrip of the year. I arrived home from work around 11:30 pm and put on my ski gear and went out with the dogs. I went about 6km in snow and windy weather along the gravel roads as they weren't shovelled yet as it was enough for the ploughs to keep the main road open. Wonderful!
I am no hoping they will make skitracks in the wood for tomorrow. If not me and the dogs will have to take a trip in the snow without any tracks, during daylight hours :)

Kommentarer